Innowacje w farmacji głównym tematem debaty „THE FUTURE OF HEALTHCARE”

patronat

Już 26 marca w Hotelu Bristol w Warszawie odbędzie się ekspercka dyskusja o katalizatorach i barierach dla rozwoju firm farmaceutycznych w Polsce. Innowacje w sektorze ochrony zdrowia będą główną osią debaty klubowej „The Future of Healthcare” organizowanej przez Executive Club.

Spotkanie będzie wyjątkową okazją do merytorycznej debaty a także szansą do zaprezentowania Polski jako doskonałego miejsca do inwestycji firm farmaceutycznych. Wśród poruszanych tematów będzie m.in.: przemysł farmaceutyczny w dobie rozwoju technologicznego, polityka oraz bezpieczeństwo lekowe kraju, a także znaczenie farmacji dla rozwoju gospodarki. Branża medyczna oraz farmaceutyczna stoją u progu transformacji związanej z wszechobecną informatyzacją. Ważnym elementem spotkania będzie odpowiedź na pytanie czy Refundacyjny Tryb Rozwojowy sprawdzi się jako zachęta do inwestowania w Polsce dla globalnych koncernów farmaceutycznych.

Uczestnictwo w debacie potwierdzili już prof. dr hab. n. med. Krzysztof J. Filipiak – Prorektor ds. Umiędzynarodowienia, Promocji i Rozwoju Uczelni, Warszawski Uniwersytet Medyczny, Paul van Arkel – Prezes Novartis Poland, Dr nauk farm. Leszek Borkowski – konsultant ds. rynku leków amerykańskich funduszy inwestycyjnych, powołany do Narodowej Rady Rozwoju przy Prezydencie RP, Dr n. med. Dorota Hryniewiecka-Firlej – Prezes Zarządu, Pfizer Polska, Tomasz Judycki – Wiceprezes Zarządu Atende Medica, Prezes Polskiej Izby Informatyki Medycznej, Jacek Myszko – radca prawny, Senior Counsel w zespole Life Sciences kancelarii Sołtysiński Kawecki & Szlęzak oraz Markus Sieger – Prezes Zarządu, Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A.

Executive Club jest organizacją zrzeszającą przedstawicieli top managementu, reprezentujących przeszło dwieście najważniejszych polskich i międzynarodowych spółek. Od kilkunastu lat w Klubie skupieni są prezesi i przedsiębiorcy, którzy swoimi działaniami wyznaczają kierunki rozwoju polskiej przedsiębiorczości, organizacja inspiruje i wspiera rozwój biznesu. Członkostwo w Executive Club jest ekskluzywne, przeznaczone wyłącznie dla zarządów firm, które są liderami w zakresie zarządzania oraz wpływu na rozwój polskiego i międzynarodowego rynku. Uczestnictwo w spotkaniach klubowych i konferencjach branżowych naszej organizacji stanowi nie tylko niepowtarzalną okazję, by posłuchać ścierających się opinii ekspertów, zdobyć wiedzę na temat najnowszych rozwiązań w biznesie, ale i do nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

Organizator: Executive Club
Patroni Honorowi: Instytut Farmaceutyczny, Polskie Towarzystwo Lekarskie, Warszawski Uniwersytet Medyczny
Partner Główny: Pfizer Polska,
Partner Złoty: Coloplast
Partnerzy: Atende S.A., Cigno Consulting, Novartis Poland, Polpharma S.A., Sołtysiński Kawecki & Szlęzak
Patroni Medialni: CEO Magazyn, Polish Market, Biotechnologia.pl, medinwestycje.pl, Ogólnopolski Portal Medyczny Medserwis.pl, Portale Medyczne, poradnikzdrowie.pl, Świat Medycyny, MedicalOnline.pl, Diagnozujemy.pl, Polityka Zdrowotna, Przemysł Farmaceutyczny